Соцмережу PlantLife створили колишні креативники Apple та Nike, Леслі Маллінз й Тейлор Він’ялі, у колаборації з ладшафтною дизайнеркою Ланою Паппас. За їх дослідженням, 70% опитаних міленіалів прязно ставляться до кімнатних рослин та мають принаймні одного зеленого улюбленця.
«Культура, яку ми хочемо поширювати цим застосунком, зрозуміла всім, хто любить рослини: це зниження стресу та розповсюдження позитивних емоцій», стверджує Леслі Маллінз.
За інтерфейсом та алгоритмом роботи PlantLife нагадує TikTok, але замість челенджів та пісень увесь контент майорить рослинами. Користувачів й користувачок закликають не просто ділитись знімками та відео своїх улюбленців, а й підписувати їхні імена, вік, вид та сорт. А завдяки системі хештегів та алгоритмів можна сконектитись з іншими фанатами певного типу рослин та навіть отримати рекомендації по догляду за ними.
Наразі PlantLife працює тільки на базі iOS, але в планах – випуск додатку на Android та розширення можливостей, наприклад, інтеграція автоматичного ідентифікатора рослин за фото.
Фото: pexels.com
ТЕМИ: