Від давньоримських шовкових простирадл до східних оксамитових покривал з китицями. Від ренесансних комплектів із сюжетною вишивкою до мереживних покривал від фламандських монахинь. Від кітчевої з гігантськими принтами до аскетичної з небіленого льону. Постільна білизна дуже багато говорить про того, чиє ліжко застеляє.
Що ж вона говорить про нас? Карантинна реальність і соціальні тенденції загалом змушують людство приділяти більше уваги домівці та своїм відчуттям у ній. Тож усе частіше перевагу віддаємо натуральним тканинам, спокійним глибоким відтінкам, мінімалістичному дизайну. А персоналізуємо простір за допомогою деталей ледь помітних, але наповнених сенсом. Тактильні відчуття, походження тканин, історія, яку розповідає виробник – ось що стало важливим у постільній білизні. А, і ще відсутність кислотних троянд та лебедів.
Дивися добірку українських брендів, що випускають саме такі комплекти – стильні, мінімалістичні, суголосні концепції slow life.
Soft25
Ціни на комплекти: від 2800 UAH.
Що ще випускають: покривала, додаткові подушки до комплектів, декор у п’яльцях.
Бренд створює натуральну постільну білизну з вишивкою. Є дитячі та дорослі комплекти з сатину та льону. Делікатні рослини чи геометричні фігури, фантазійне око чи апетитне морозиво, милі бджілки чи життєрадісні кактуси – можна обрати один із наявних мотивів, а можна замовити власний комплект і прикрасити його індивідуальним малюнком чи монограмою. А ще в Soft25 додають утеплювач до підковдри; така проста й водночас геніальна фіча для тих, кому з ковдрою жарко, а без неї – холодно.
Leglo
Ціни на комплекти: від 3150 UAH.
Що ще випускають: пледи, парфумовані свічки, аромадифузори.
Засновники бренда кажуть, що на простирадлах LEGLO однаково комфортно спати хіпстерам і бізнесменам, дітям та пенсіонерам. «Ми створювали постільну білизну, якою користуємося самі», – стверджують вони. В асортименті виробника однотонні комплекти глибоких кольорів, є багато темних відтінків. Та основна «фішка» білизни LEGLO – те, що вона м’ята. Комплекти не потребують прасування, бо пошиті з вареної бавовни. Цю тканину буквально варять: її перуть у дуже гарячій воді з додаванням пемзи та вулканічної породи. Після такої обробки матеріал стає м’яким і ніжним на дотик. А аристократична «непрасованість» створює враження стильної недбалості, розслабленості, домашнього затишку без зусиль.
Gnizdo
Ціни на комплекти: від 3200 UAH.
Що ще випускають: текстиль, декор, освітлення, посуд.
Льон став головною текстурою сезону й у фешн-царині, і в домівках. З нього шиють одяг для міста й дому, серветки й ранери, скатертини й фартухи, шопери та екомішечки. І постільну білизну, звісно ж. А ще ця тканина біорозкладна, тому завойовує любов серед тих, кому близька концепція sustainability. Команда Gnizdo цінує льон за феноменальні властивості: гіпоалергенність, натуральність, практичність, міцність, естетичність. Лляна постільна білизна бренда – це нішевий продукт із власною концепцією. Це лаконічно, сучасно й до того ж про українські традиції, затишок і добробут. На сайті можна знайти лаконічні комплекти в красивих кольорах і з поетичними назвами: «Чумацький Шлях», «Поле маків», «Папороть».
Bo Brand
Ціни на комплекти: від 1000 UAH.
Що ще випускають: ковдри, маски для сну, свічки.
«Однотонна постільна білизна. Без лебедів і візерунків»: саме цей інстаграм-маніфест бренда втілює загальну тенденцію. Нарешті можемо купити простий моноколірний комплект, обравши з багатьох забарвлень. Палітра Bo Brand налічує десятки спокійних відтінків: беж, рожевий туман, смарагдовий, океан, блакитний, какао, капучіно, сірий, оливковий, білий, лавандовий, зефір, м’ята й багато інших. Творці бренда впевнені, що всім нам варто сповільнитися й саме для цього радять купити приємну постільну білизну. Іноді для повного відновлення достатньо просто повалятися в ліжку.
Stay in Bed
Ціни на комплекти: від 1950 UAH.
Лаконічні принти, пастельні кольори та бавовняний поплін під брендом Stay in Bed об’єдналися в комплекти постільної білизни. Це перша колекція виробника, яка виникла з бажання купити якісний і стильний текстиль для спальні. Як це часто буває, не знайшовши на ринку білизну до смаку, засновники вирішили створити власний бренд. Так з’явився Stay in Bed. Сьогодні в асортименті є два принти та два кольори, усі вони вдало комбінуються між собою.
Щоб не пропустити нові цікаві тексти, підпишись на 34home у Instagram та Facebook.
Фото: офіційні сторінки брендів
ТЕМИ: